Manifiesto / Manifestua


El cierre de la web BurlataHerria por parte de la Audiencia Nacional, y la imputación de uno de sus colaboradores por "apología del terrorismo", es sólo el último de una larga lista de ataques a la libertad de expresión... (Manifiesto completo)


Entzutegi Nazionalaren aginduz BurlataHerria web gunearen itxiera eta "terrorismoaren gorazarrea" egiteagatik honen kolaboratzaile baten inputazioa adierazpen askatasunaren aurkako azkenengo erasoak dira,... (Manifestu osoa)




25 de octubre de 2013

EPAIKETA POLITIKOAK SALATZEKO MOBILIZAZIOAK

(14 octubre 2013) Cadena humana celebrada en Burlata para denunciar los juicios políticos contra la juventud independentista y en solidaridad con la vecina de la localidad Itsaso Torregrosa que está siendo juzgada en Madrid. En la movilización participaron 140 personas que portaban pañuelos naranjas y carteles de denuncia de los juicios, además de otros con muestras de apoyo y cariño a Itsaso. En fila india, los y las participantes recorrieron las calles de Burlata por las aceras durante media hora, hasta que fueron interceptados por seis furgones de la Policía española que los tuvo retenidos durante 20-25 minutos, tiempo en el que identificaron a seis personas. El mando policial ordenó la disolución de la protesta en grupos menores de 20 personas por considerar que era ilegal. Así mismo requisaron un cartel con la leyenda “Epaiketa politikorik ez”. 


8 de octubre de 2013

EPAIKETA POLITIKORIK EZ!! NO A LOS JUICIOS POLÍTICOS!!


Geure militantzia politikoarengatik hainbat auzibidetan murgildurik gabiltzan Burlatako bizilagunak
gara. Asteazkenereo, irailarean eta urrian, arratsaldeko 7etan Eliza Plazan eginen dugun batzarrean parte hartzeko deialdia luzatu nahi dizugu. Honetan geure egoeraren inguruko informazioa eman eta, guztion konpromisoarekin, Burlatako HERRI HARRESIA eraikitzen hasiko gara, geure eskubide zibil eta politikoak defendatzeko eta militantzia politikoarengatik
inor espetxeratua izan dadin ekiditzeko asmoarekin.

Burlatan, azken urteotan, errepresioaren aurpegi ezberdinak ezagutu ditugu: jazarpen poliziala,isunak, atxiloketak, tortura, espetxea… Herriko 40 bizilagunetik gora hainbat auzibidetan murgildurik
gabiltza eta, oraindik ere, 11 bizilagun epaiketaren zain gaude, zigor eskaera izugarri
altuekin.